Amintiri: Cum a dormit Horia Tecău două nopţi în aeroport!

Posted: Iulie 2, 2010 in Romani, Wimbledon
Etichete:, , , ,


Horia Tecău este omul momentului în tenisul românesc. Calificat în finala de dublu de la Wimbledon, el are în spate multe lucruri neştiute de marele public. Unul dintre acestea le-a dezvăluit ziarului Libertatea, în urmă cu doi ani! iată aici, povestită chiar de el, cea mai urâtă întâmplare de care a avut parte în timpul deplasărilor.

„Sunt doua lucruri pe care un calator le uraste. Primul e sa aibe intarzieri si al doilea e sa-si piarda bagajul. Rectific, sa-i piarda compania de zbor bagajul… Eu am avut parte de amandoua in vara lui 2007, cand am plecat din Montreal spre Uzbekistan. Dupa ruta pe care o aveam de parcurs, nici nu ma mir. Itinerariul arata in felul urmator: Montreal – New York – Stockholm – Moscova – Taskent. Plecam luni seara, ajungeam miercuri la ora 6 dimineata in Taskent iar la ora 7 aveam un zbor Taskent – Bukhara, localitatea unde se juca turneul. Planurile s-au stricat in secunda doi cand primul avion a avut intarziere.
Aeroportul din Montreal nu permite rachete de tenis ca bagaj de mana in avion asa ca la mine aveam numai geanta cu laptopul. Din cauza intarzierii, am pierdut toata legatura, zborurile fiind sincronizate. Mi-am petrecut o noapte in aeroport la New York si una la Stockholm. In loc sa ajung miercuri dimineata, am ajuns vineri dimineata, bagajele nu erau nicaieri de gasit, nici macar in calculator.
Nu mai aveam nici un zbor spre Bukhara, asa ca am luat un taxi in care am stat sapte ore fara aer conditionat. „Noroc” ca nu mi-au venit bagajele pentru ca taxiul avea butelia cu gaz in spate si nu mai era loc. Am imprumutat sorturi, tricouri si rachete ca sa pot juca meciurile. Cu adidasii a fost mai greu pentru ca nu am gasit decat niste tenisi cu doua numere mai mici pe care scria Ilie Nastase (nu glumesc, am poze). Geanta cu rachete mi-a venit dupa 8 zile iar bagajul cu hainele este pierdut si in ziua de astazi. Asta doar o scurta povestire, nici nu vreau sa-mi mai aduc aminte de Uzbekistan”, a povestit Tecău la vremea respectivă pentru ziarul Libertatea.

Lasă un răspuns

